3. srpna 2013 v 12:05 | SNSTeam - Luka |  Recenze - anime

Vysíláno: 7.1.2013 - 25.3.2013
Žánr: Fantastika, Romantika, Tajemství, Každodenní život
Stav: dokončené
Hodnocení: 6.62/10

"I mean, why you lost your memories."

Obsah:
Obyčejná, poměrně sympatická dívka zhruba 18-19 let stará se probouzí v zadní části restaurace a uvědomuje si s hrůzou dvě věci. První, nepamatuje si vlastní jméno a nemá vůbec ponětí kým se jeví kluci kolem ní - soudě podle jejích chování jsou to staří známí. A druhá, neví proč, ale jen ona může komunikovat s podivným dítětem v kostýmu klauna, který levituje a mluví o nějakých blbostech. Lítací človíček, který se představil před dívkou jako duch - strážce Orionu, v brzké době se přiznal, že všechno zavinil on. Tím, jak se přemístil do naše dimenze, smazal hrdince nadbytečnou paměť, jinak by nedokázal přijmout obraz člověka. Všechno se tak obrací na hlavní hrdinku, zda si ona dokáže vrátit zpátky svojí paměť nebo ne. Dokonce i v dnešní době v japonské společnosti ženě stačí poslouchat může, kývat a usmívat se - přitom nikdo nebude mít žádné podezření, ještě řeknou že je dobře vychována. Tak začala komunikovat s blízkými lidmi, shromažďovala informace a analyzovala situaci - jelikož její vlastní mysl a nadějí jí nikdo vymazat nemůže. Stejně neměla moc na výběr, buď to si vrátit vzpomínky nebo odejít pryč s prázdnou osobnosti. Dívka však není osaměla, pomáhá jí Orion a 5 krasavců. Podaří se jí nakonec paměť vrátit a všechno se dá zase do kupy či naopak?

Názory:

Luka: Jelikož mám podobný anime hrozně ráda tak nemůžu udělat nic jiného než-li pochválit (´∇ノ`*)ノ hrozně se mi líbil příběh a je to nádherně nakresleno, kéž by takových anime bylo víc (◕‿◕✿)

Shio: Tady si dovolím mít docela jiný názor než Luka. Pro začátek chci říct, že jsem se na tohle anime opravdu moc těšila. Postavy byly stylové - a fakt moc pěkní kluci. Hlavní hrdinka byla taky moc pěkná, takže sem se vydání prvního dílu nemohla dočkat. První díl vyšel a následovalo jedno velké zklamání za druhým. Ne však po grafické stránce (ta je naprosto úžasná), ale příběhem a celkovou promyšleností anime. Je to další ze stupidních anime, které se točí okolo divné holky a z naprosto neznámého důvodu jsou do ní zamilovaní všichni chlapi v anime. Tenhle druh anime naprosto nesnáším, takže třetím dílem jsem se na to přestala dívat a zařadila tohle anime do mé oblasti - ODPAD. Opravdu nevím, zda-li se na to někdy dodívám - a pokud jo, tak to bych se musela fakt mrtě nudit.

Ukázka z anime:

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.