18. července 2013 v 15:37 | SNSTeam - Shiori Akira |  Recenze - filmy

Premiéra v ČR: 07.05.2009
Délka: 127 minut
Režie: J.J. Abrahams
Hudba: Michael Giacchino
Hrají: Chris Pine, Zachary Quinto, Leonard Nimoy, Zoe Saldana, John Cho, Anton Yelchin, Karl Urban atd.
Hodnocení ČSFD: 84%

Vesmír. Nejzazší hranice. Toto jsou cesty hvězdné lodi Enterprise. Jejich úkol: Zkoumat tajemné nové světy. Hledat nové formy života a nové civilizace. Odvážně se pouštět tam, kam se dosud nikdo nevydal.

Píše se rok 2233. Ve vesmíru se znenadání objeví anomálie, která se jeví jako vesmírná bouře. Federace ani chvíli neváhá a ihned po zjištění posílá na průzkum svou loď USS Kelvin. Když však loď doletí na souřadnice, kde se má jejich mise odehrávat, zjistí, že všechno není tak, jak se zprvu jevilo. Vesmírná bouře byla obří červí díra, ze které se vynořila obrovská romulanská loď vedená kapitánem Neronem. Bez varování začne pálit na loď USS Kelvin, které způsobí obrovské škody. Zastupující kapitán George Kirk nařídí bleskovou evakuaci, ale sám zůstane na palubě lodi, aby před střelami z romulanské lodi bránil záchranné moduly a raketoplán, ve kterém letí jeho těhotná manželka. George Kirk nemá jinou možnost než svou lodí narazit do té romulanské, aby ji aspoň trochu poškodil. Několik sekund před tím se však dozví, že jeho manželka v raketoplánu porodila chlapce. Posledním přáním kapitána Kirka je to, aby se jeho syn jmenoval Tiberius. Pak už jen naposledy usedl na kapitánské křeslo a sledoval svůj konec. George Kirk byl kapitánem hvězdné lodi 12 minut a za tu dobu stihnul zachránit 800 lidských životů.
Za 25 let z J.T.Kirka vyroste inteligentní, ale nedbalý a cinický mladík. Dělá samé potíže a velmi často se pere. Poté, co se kapitán Christopher Pike dozví o Kirkově potenciálu, vyzve ho, aby následoval stopy svého hrdinského otce a přidal se k Hvězdné flotile. Ten s tím však moc nesouhlasí. Jak se J.T.Kirk rozhodne? Stane se větším hrdinou než jeho otec nebo bude pokračovat ve svém nynějším bezstarostném životě?

NÁZORY:

Shiori - Abych pravdu řekla, tak tento film mě dovedl k tomu, že na Star Treku teď dost ujíždím. Dřív jsem Star Trek moc nemusela, protože se moje matka dívala na Novou Generaci, takže mi to trochu znechutila. No po shlédnutí tohoto filmu jsem si to zamilovala. Film je úžasně propracovatný. Skvělé soundtracky, příběh, efekty - fakt úžasné. Trochu mě mrzí, že sem na tom nebyla v kině, když to tam ještě běželo - musel to být úžasný zážitek. Ve filmu je spousta vtipných, ale i dost napínavích scén. Spocka si zamiluje každý - ucho jedno - je prostě úžasnej s těma jeho kecama :D:D Já mám taky hrozně ráda Čechova, protože má úplně totálně úžasný ruský přízvuk :3 Rozhodně dejte filmu šanci, protože je boží.

TRAILER:

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.